Profilácia materskej školy:
Systematicky ovplyvňovať a usmerňovať hodnotovú orientáciu dieťaťa smerom k environmentálne uvedomelému spôsobu života a na princípe hromadenia životných skúseností smerovať k udržateľnému rozvoju spoločnosti.
- Učebňa v prírode
- Vyvýšené záhony
- Triedenie odpadu
Rozvíjať schopnosti dieťaťa pozorovať, orientovať sa v dopravnom prostredí materskej školy a reflektovať/hodnotiť vzniknuté situácie z hľadiska bezpečnosti na cestnej komunikácii.
- Na kolesách do škôlky
- Policajti v MŠ
- Dopravné ihrisko
Utvárať a rozvíjať národné povedomie detí prostredníctvom ľudovej slovesnosti, obohacovať výchovu a vzdelávanie o regionálne prvky.
- Dúbravský náučných chodník
- Dúbravské múzeum
- Vystúpenia k tradičným sviatkom
Edukačným pôsobením na dieťa napomáhať vyváženému rozvíjaniu všetkých stránok školskej spôsobilosti.
- Depistáž predškolákov
- Logopedický skríning
- Tematické stretnutia rodičov s odborníkmi
Organizovať projekty a krúžky s cieľom integrovane rozvíjať všetky vzdelávacie oblasti rozvoja osobnosti dieťaťa a so zameraním sa na individuálny prístup k dieťaťu.
- Projekty v MŠ: Všetci sme rovnaí a predsa iní, Cibuľka nie je iba na
jedenie, Farebná škôlka, Z rozprávky do rozprávky, Loptové ihrisko,
Posúchaj ma loptička
- Krúžok AJ, Tanečný krúžok a Krúžok tvorivosti
- Plavecký výcvik a korčuľovanie, Olympiáda MŠ
Implementovanie digitálnych technológií do edukačnej činnosti:
- prostredníctvom obsahu edukácie v predprimárnom veku oboznámiť deti
s počítačom a získať elementárne zručnosti s jeho využitím,
- získavať vedomosti z edukačných počítačových programov, riešiť
jednoduché algoritmy,
- rozvíjať tvorivosť a estetické cítenie v grafických programoch,
- využiť v edukácii digitálne hračky.